.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای حمايت خاتمي از موسوي زمان نياز است

مرتضي حاجي با اشاره به نامگذاري سال 88 به نام سال «اصلاح الگوي مصرف» گفت: به هر حال محدوديت منابع ايجاب مي‌كند كه ما رعايت نقطه‌ي بهينه را داشته باشيم و اين امري بديهي و عاقلانه است كه ما انتظار بالاترين راندمان را از هزينه‌ي در نظر گرفته شده براي مصرف داشته باشيم كه رهبري به درستي به اين مساله اشاره و سالي را به اين منظور نامگذاري كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، مدير عامل بنياد باران در حاشيه مراسم تشييع پيكر همسر امام خميني (ره) اظهار كرد: اميدواريم برنامه‌ريزان اقتصادي و مديران هم در برنامه‌ريزي‌هاي خود بدين موضوع توجه كنند و در انتهاي كار هم عدد و رقمي از حاصل اين اصلاح به اطلاع مردم برسد.

وي همچنين درباره اعلام انصراف سيد محمد خاتمي از كانديداتوري در عرصه‌ي انتخابات رياست جمهوري دهم يادآور شد: آقاي خاتمي منش اخلاقي شناخته شده‌اي دارد آقاي موسوي هم به عنوان مدير اخلاقي و كسي كه بنا به احساس تكليف و وظيفه قبول مسووليت مي‌كند شناخته شده است. پس به قول آقاي خاتمي شايسته نبود دو چهره‌ي كاملا اخلاقي براي رسيدن به قدرت با هم مبارزه انتخاباتي كنند لذا ايشان انصراف داد تا چنين شائبه‌اي وجود نداشته باشد.

اين فعال سياسي با ابراز اميدواري نسبت به هم‌انديشي ميرحسين موسوي و مهدي كروبي براي رسيدن به نتيجه‌ي بهتر در انتخابات آينده رياست جمهوري نيز گفت: در مورد اعلام حمايت حاميان آقاي خاتمي از مهندس موسوي مقداري زمان نياز است تا بتوان به طور جدي در اين باره نتيجه‌گيري كرد برخي نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد آقاي موسوي در انتخابات شانس بيشتري دارد اما انتخابات فراز و فرودهايي دارد كه در طول زمان مشخص خواهد شد.

وي ادامه داد: آقاي موسوي هنوز سفر انتخاباتي نداشته و ديدار گسترده‌اي هم با مردم صورت نداده است بايد منتظر ماند تا نتيجه‌ي اينها مشخص شود طبيعتا كساني كه بايد براي حمايت از كانديداها تصميم بگيرند به اين‌كه يك كانديدا چقدر شانس برنده شدن دارد توجه مي‌كنند و هر كس شانش بيشتري پيدا كند راي‌اش به صورت تصاعدي بالاتر مي‌رود.

حاجي در پاسخ به سوالي درباره‌ي احتمال حمايت حاميان جوان خاتمي از ميرحسين موسوي تاكيد كرد: اكثر آنها از ايشان حمايت مي‌كنند اما اين‌كه بگوييم تمام كساني كه از خاتمي حمايت مي‌كردند به صورت يكپارچه از يكي از اين دو بزرگوار (كروبي و موسوي) حمايت مي‌كنند بعيد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.